Column 1:

Column 2:

Sniedzam garantijas un pēcgarantijas servisu printeriem un multifuncionālajām iekārtām. Lai reģistrētu iekārtu remontam, nepieciešams iekārtas sērijas numurs un pirkuma dokuments.

Daudzām iekārtām tiek nodrošināta garantija iekārtas atrašanās vietā. Tas nozīmē, ka pēc iekārtas reģistrācijas remontam, ar Jums sazināsies tehniķis, un, ja problēmu nebūs iespējams atrisināt telefoniski vai ar e-pasta starpniecību, tehniķis ieradīsies Jūsu norādītajā iekārtas atrašanās vietā. Ja iekārtu nepieciešams nogādāt servisa centrā, tiek nodrošināti transporta pakalpojumi uz un no iekārtas atrašanās vietas.

Garantija neattiecas uz:

  • Iekārtas uzturēšanas piederumiem un tīrīšanu;
  • Patērējamajiem materiāliem un iekārtas normālu nolietojumu;
  • Iekārtas salikšanas darbiem un programmatūras instalēšanu;
  • Bojājumiem, kas radušies negadījumu, nolaidības vai nepareizas lietošanas rezultātā.

Column 3:

 

Vai zinājāt, ka...

  • Saskaņā ar likumiem, garantija ir spēkā uzrādot iegādes dokumentu (kases čeku, līgumu par iegādi līzingā vai citu).
  • Dzesēšanas sistēmas profilaksi un remontu garantijas laikā veicam bez maksas. Uzticiet savu ierīci profesionāļiem!
  • Atsevišķi korpusa bojājumi garantijas laikā tiek novērsti bez maksas.
  • Katra garantijas remonta laikā tiek testētas VISAS datora komponentes.
  • Veicot servisa darbus, ne ražotājs, ne servisa centrs neatbild par iespējamo informācijas pazušanu. Periodiski veidojiet svarīgas informācijas kopijas ārējā datu nesējā.
  • Baterija ir ekspluatācijas detaļa, kurai tiek piemērots ierobežots garantijas termiņš. Dabīgs ietilpības zudums nav uzskatāms par bojājumu.

Garantijas serviss

Garantijas servisa pakalpojums Jums ērtā laikā un ērtā vietā.

Sakojiet mums