Column 1:

Column 2:

Sniedzam garantijas un pēcgarantijas servisu printeriem un multifuncionālajām iekārtām. Lai reģistrētu iekārtu remontam, nepieciešams iekārtas sērijas numurs un pirkuma dokuments.

Daudzām iekārtām tiek nodrošināta garantija iekārtas atrašanās vietā. Tas nozīmē, ka pēc iekārtas reģistrācijas remontam, ar Jums sazināsies tehniķis, un, ja problēmu nebūs iespējams atrisināt telefoniski vai ar e-pasta starpniecību, tehniķis ieradīsies Jūsu norādītajā iekārtas atrašanās vietā. Ja iekārtu nepieciešams nogādāt servisa centrā, tiek nodrošināti transporta pakalpojumi uz un no iekārtas atrašanās vietas.

Garantija neattiecas uz:

  • Iekārtas uzturēšanas piederumiem un tīrīšanu;
  • Patērējamajiem materiāliem un iekārtas normālu nolietojumu;
  • Iekārtas salikšanas darbiem un programmatūras instalēšanu;
  • Bojājumiem, kas radušies negadījumu, nolaidības vai nepareizas lietošanas rezultātā.

Column 3:

 

Did You Know......

  • Warranty valid only with purchase document (invoice, cheque and etc.).
  • In warranty repair cooling system cleaning/ repair are for free. 
  • Some case, frame, housing damages are approved by warranty.
  • ALL components are testing in warranty cases.
  • Only legal operating system is installing in our service.
  • Manufacturer and service center are not responsible for data loss. Periodically make data Back Up to another media.
  • Battery has a limited warranty period. You can always check battery's warranty period in manual. Natural capacity decrease is a normal process

Authorized service 

Warranty and post-warranty repair service center

Follow us