Column 1:

Column 2:

Sniedzam garantijas un pēcgarantijas servisu monitoriem.

Lai reģistrētu ierīci remontam nepieciešams pirkuma dokuments (piemēram, čeks, rēķins, nomaksas līgums, u.tml).

Column 3:

Nepieciešamo programmnodrošinājumu un atjauninājumus varat atrast ražotāja mājaslapā:

http://www.iiyama.com/gb_en/support/downloads/

 

Vai zinājāt, ka...

  • Saskaņā ar likumiem, garantija ir spēkā uzrādot iegādes dokumentu (kases čeku, līgumu par iegādi līzingā vai citu).
  • Dzesēšanas sistēmas profilaksi un remontu garantijas laikā veicam bez maksas. Uzticiet savu ierīci profesionāļiem!
  • Atsevišķi korpusa bojājumi garantijas laikā tiek novērsti bez maksas.
  • Katra garantijas remonta laikā tiek testētas VISAS datora komponentes.
  • Veicot servisa darbus, ne ražotājs, ne servisa centrs neatbild par iespējamo informācijas pazušanu. Periodiski veidojiet svarīgas informācijas kopijas ārējā datu nesējā.
  • Baterija ir ekspluatācijas detaļa, kurai tiek piemērots ierobežots garantijas termiņš. Dabīgs ietilpības zudums nav uzskatāms par bojājumu.

Garantijas serviss

Garantijas servisa pakalpojums Jums ērtā laikā un ērtā vietā.

Sakojiet mums