Column 1:

Column 2:

Sniedzam garantijas un pēcgarantijas servisu portatīvajiem datoriem, planšetdatoriem, darbstacijām, monitoriem, printeriem un projektoriem.

Iekārtām ir iespējami dažādi garantijas veidi, piemēram, "parts-only," "NBD" (Next Business Day) un citi.

"Parts-only" nozīmē, ka garantija attiecas uz detaļu nomaiņu.

"NBD" garantija nozīmē, ka remonts tiek veikts ne vēlāk kā nākamajā darba dienā pēc detaļu saņemšanas. Šajā gadījumā lietotājam jāpiesaka problēma pa ražotāja noteikto tālruni 8800 300 81, pēc pieteikuma ražotājs nosūta nepieciešamo detaļu klientam, vai arī uz nozīmēto servisa centru.

Column 3:

 

Did You Know......

  • Warranty valid only with purchase document (invoice, cheque and etc.).
  • In warranty repair cooling system cleaning/ repair are for free. 
  • Some case, frame, housing damages are approved by warranty.
  • ALL components are testing in warranty cases.
  • Only legal operating system is installing in our service.
  • Manufacturer and service center are not responsible for data loss. Periodically make data Back Up to another media.
  • Battery has a limited warranty period. You can always check battery's warranty period in manual. Natural capacity decrease is a normal process

Authorized service 

Warranty and post-warranty repair service center

Follow us