Column 1:

Column 2:

Sniedzam garantijas un pēcgarantijas servisu portatīvajiem datoriem, planšetdatoriem, darbstacijām, monitoriem, printeriem un projektoriem.

Iekārtām ir iespējami dažādi garantijas veidi, piemēram, "parts-only," "NBD" (Next Business Day) un citi.

"Parts-only" nozīmē, ka garantija attiecas uz detaļu nomaiņu.

"NBD" garantija nozīmē, ka remonts tiek veikts ne vēlāk kā nākamajā darba dienā pēc detaļu saņemšanas. Šajā gadījumā lietotājam jāpiesaka problēma pa ražotāja noteikto tālruni 8800 300 81, pēc pieteikuma ražotājs nosūta nepieciešamo detaļu klientam, vai arī uz nozīmēto servisa centru.

Column 3:

 

Vai zinājāt, ka...

  • Saskaņā ar likumiem, garantija ir spēkā uzrādot iegādes dokumentu (kases čeku, līgumu par iegādi līzingā vai citu).
  • Dzesēšanas sistēmas profilaksi un remontu garantijas laikā veicam bez maksas. Uzticiet savu ierīci profesionāļiem!
  • Atsevišķi korpusa bojājumi garantijas laikā tiek novērsti bez maksas.
  • Katra garantijas remonta laikā tiek testētas VISAS datora komponentes.
  • Veicot servisa darbus, ne ražotājs, ne servisa centrs neatbild par iespējamo informācijas pazušanu. Periodiski veidojiet svarīgas informācijas kopijas ārējā datu nesējā.
  • Baterija ir ekspluatācijas detaļa, kurai tiek piemērots ierobežots garantijas termiņš. Dabīgs ietilpības zudums nav uzskatāms par bojājumu.

Garantijas serviss

Garantijas servisa pakalpojums Jums ērtā laikā un ērtā vietā.

Sakojiet mums